سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و به مردى که در ستودن او افراط کرد ، و آنچه در دل داشت به زبان نیاورد فرمود : ] من کمتر از آنم که بر زبان آرى و برتر از آنم که در دل دارى . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----15099---
بازدید امروز: ----4-----
بازدید دیروز: ----0-----
آب آینه آفتاب

 

نویسنده: نور
جمعه 85/8/26 ساعت 5:19 عصر

 

مقام معظم رهبری به من فرمودند: من در زمان جنگ، همیشه با لباس نظامی در جبهه‏ها حاضر می‏شدم، اما تردید داشتم که آیا مصلحت در همین است که من لباس پیغمبرصلی الله علیه وآله را کنار بگذارم و این لباس تنگ نظامی را بپوشم یابا همان لباس روحانی به جبهه بیایم؟

ایشان هنگام مراجعت به تهران، لباس روحانیت را روی همان اونیفرم نظامی می‏پوشیدند و پس از تقدیر گزارش به حضرت امام قدس سره به نماز جمعه می‏آمدند و نماز وحدت آفرین جمعه را می‏خواندند.

ایشان در ادامه فرمودند: روزی که برای دادن گزارش از جبهه، به جماران رفتم، امام قدس سره پشت پنجره ایستاده بودند. من مشغول باز کردن پند پوتین‏ها و این کار مدتی طول کشید.

حضرت امام قدس سره ایستاده بودند و با لبخندی، خیره خیره مرا نگاه می‏کردند. پس از آن که وارد اتاق شدم، دست امام را بوسیدم. معظم له دستی به پشت من زدند و فرمودند: زمانی پوشیدن لباس سربازی در عرف ما، خلاف مروت بود؛ ولی الان می‏بینم چه برازنده شماست!

آیةاللَّه خامنه‏ای فرمودند: با این کلام دل ربای امام، تردید از دلم بیرون رفت و از آن روز به بعد، همیشه از پوشیدن لباس نظامی لذت می‏بردم.! 

   حجةالاسلام و المسلمین ذوالنور 

 . پرتوی از خورشید، ص 139.


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • غبار فراموشی
    پوشیدن لباس نظام
    زندگی نامه
    حرف اول

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  •